Search Menu Košík 0 Kč

Přihlášení

Registrace Obnovit heslo

Řízení kvality, spokojenost zákazníků

Společnost TestLine Clinical diagnostics s.r.o. je certifikovanou společností podle norem ISO 9001:2015 (Systémy managementu kvality) a ISO 13485:2016 (Požadavky na zdravotnické prostředky).

Politika kvality je tvořena za účelem stanovení základních pravidel orientovaných na spokojenost zákazníků, profesionalitu našich zaměstnanců a na dodržování stanovených systémů řízení.

Péče o zákazníka

  • Úkolem všech pracovníků společnosti je rychle a bezchybně realizovat požadavky našich zákazníků vedoucí k jejich spokojenosti.
  • Spokojenost zákazníka odráží kvalitu poskytovaných služeb a výrobků v oblasti zdravotnických prostředků, neboť jen spokojený zákazník se vrací.
  • Pořádáme a podporujeme edukační workshopy a konference s cílem podpořit odbornou úroveň našich zákazníků.
  • Naše výrobky splňují požadavky předepisované platnou legislativou České republiky a zemí Evropské unie. Naše úsilí je zaměřeno na zajištění vysoké kvality a maximální uživatelský komfort našich produktů, na implementaci automatizace jejich zpracování či poskytování sofistikovaných vyhodnocovacích programů.

Dodržování platných právních předpisů je samozřejmostí a toto vyžadujeme i od svých zaměstnanců a dodavatelů.

V souladu s Nařízením Evropského parlamentu a Rady (EU) 2016/679 ze dne 27. 4. 2016, o ochraně fyzických osob v souvislosti se zpracováním osobních údajů dodržujeme tyto zásady


Hodnocení spokojenosti zákazníků 2019

Dotazníkem byli osloveni účastníci konference, kterou uspořádala naše společnost v červnu 2019. Hodnocení bylo prováděno jako ve škole, tedy známkami 1-5.

Posuzované oblasti Prům. známka
Kvalita výrobků (specifita, citlivost) 1,30
Pracovní postup a uživatelský komfort výrobků 1,08
Vystupování a odborná způsobilost obchodních zástupců 1,06
Technologická podpora 1,15
Servisní podpora 1,13
Rychlost a způsob řešení stížností a reklamací 1,14
Rychlost a způsob dodávek zboží 1,12
Organizování vzdělávacích akcí 1,03