Search Menu Košík 0 Kč

Přihlášení

Registrace Obnovit heslo

BioVendor Group mění svou tvář

BioVendor Group mění svou tvář

BioVendor Group roste. Od založení v roce 1992 se původně malá  firma o několika zaměstnancích proměnila v nadnárodní skupinu, zahrnující několik světových poboček, vlastní R&D divizi a také zavedené značky TestLine, DiaSource, ViennaLab a Oxford BioSystems. Unikátní šíře portfolia řadí BioVendor Group mezi významné hráče na světovém diagnostickém trhu. Završením úspěšné expanze uplynulých let je nově představené vizuální sjednocení všech značek BioVendor Group.
Novou značku lze rozdělit na dva celky – zcela nový brand BioVendor Group, který zastřešuje veškeré aktivity skupiny, a logotypy jednotlivých podznaček. Nejde ale jen o vizuální úpravu, nýbrž o kompletní změnu komunikace.


“Cílem bylo zachování a znovuobjevení autentických hodnot a charakteru, který je v našich firmách přítomen po celou dobu jejich působnosti. Touha po objevování a hledání nových přístupů, nadšení pro obor, svoboda jednotlivce, profesionální i lidský zájem o blaho člověka – to vše jsou hodnoty, na kterých si zakládáme a které chceme nadále rozvíjet při spolupráci s našimi partnery a zákazníky,” vysvětluje CEO společnosti Michal Kostka.

Odkaz k historii, které si v BioVendor Group upřímně vážíme, dokresluje i vizuální zpracování logotypů nového brandu. Logo BioVendor Group, stejně jako loga všech podznaček, obsahují žlutý pentagon, který je po více než dvě dekády spojován se značkami okolo společnosti BioVendor. Zachováno zůstalo i zdůrazněné písmeno “V” – odkaz na první logotyp firmy a jejího zakladatele Viktora Růžičku, jehož vize, hodnoty a přístup k práci jsou i dnes opěrnými body firemní kultury.

Od roku 2017 je akcionářem BioVendor Group Consillium – rodinná společnost Tomáše Němce, pro kterou je lékařská diagnostika, spolu se sportem a udržitelným zemědělstvím, klíčovou investiční oblastí.

Nová identita BioVendor Group je nejviditelnějším krokem v naší dlouhodobé snaze o hlubší propojení jednotlivých firem skupiny, které umožní ještě lépe uspokojovat potřeby zákazníků a zlepšovat péči o ně. Zejména nyní, kdy jsou na zdravotnické systémy všech zemí kladeny extrémní nároky, roste i důraz na agilitu a efektivitu dodavatelů. “Naše vize je ještě intenzivnější rozšiřování a sdílení know-how. Vzájemnou synergií získáváme inovační potenciál, s jehož pomocí může BioVendor Group uvádět na diagnostický trh skutečně přelomové produkty a technologie,” uzavírá Michal Kostka.