Search Menu Košík 0 Kč

Přihlášení

Registrace Obnovit heslo

Řízení kvality, spokojenost zákazníků

Společnost TestLine Clinical diagnostics s.r.o. je certifikovanou společností podle norem ISO 9001:2015 (Systémy managementu kvality) a ISO 13485:2016 (Požadavky na zdravotnické prostředky).

Politika kvality je tvořena za účelem stanovení základních pravidel orientovaných na spokojenost zákazníků, profesionalitu našich zaměstnanců a na dodržování stanovených systémů řízení.

Péče o zákazníka

  • Úkolem všech pracovníků společnosti je rychle a bezchybně realizovat požadavky našich zákazníků vedoucí k jejich spokojenosti.
  • Spokojenost zákazníka odráží kvalitu poskytovaných služeb a výrobků v oblasti zdravotnických prostředků, neboť jen spokojený zákazník se vrací.
  • Pořádáme a podporujeme edukační workshopy a konference s cílem podpořit odbornou úroveň našich zákazníků.
  • Naše výrobky splňují požadavky předepisované platnou legislativou České republiky a zemí Evropské unie. Naše úsilí je zaměřeno na zajištění vysoké kvality a maximální uživatelský komfort našich produktů, na implementaci automatizace jejich zpracování či poskytování sofistikovaných vyhodnocovacích programů.

Dodržování platných právních předpisů je samozřejmostí a toto vyžadujeme i od svých zaměstnanců a dodavatelů.

V souladu s Nařízením Evropského parlamentu a Rady (EU) 2016/679 ze dne 27. 4. 2016, o ochraně fyzických osob v souvislosti se zpracováním osobních údajů dodržujeme tyto zásady


Obracíme se na Vás s prosbou o vyplnění dotazníku, který je pro nás zdrojem důležitých informací o Vašem pohledu na vzájemnou spolupráci. S ohledem na legislativu IVDR platnou od 26. 5. 2022 jsme povinni zajistit personalizovanou zpětnou vazbu od našich zákazníků.
Mnohokrát děkujeme.
Dotazník spokojenosti


Hodnocení spokojenosti zákazníků 2019

Dotazníkem byli osloveni účastníci konference, kterou uspořádala naše společnost v červnu 2019. Hodnocení bylo prováděno jako ve škole, tedy známkami 1-5.

Posuzované oblasti Prům. známka
Kvalita výrobků (specifita, citlivost) 1,30
Pracovní postup a uživatelský komfort výrobků 1,08
Vystupování a odborná způsobilost obchodních zástupců 1,06
Technologická podpora 1,15
Servisní podpora 1,13
Rychlost a způsob řešení stížností a reklamací 1,14
Rychlost a způsob dodávek zboží 1,12
Organizování vzdělávacích akcí 1,03
antigenní testy COVID zavřít